i am muhammad syukri b abdullah,...currently in semester 4,..diploma in business studies UiTM Johor,..intake July2009-april2011,..hahaha,..hopefully i will struggle on my study+i will achieve a successful achievement with flying colours result,...!!!

Tuesday, March 08, 2011

~ADA ORANG NAK TOLONG PROMOSIKAN MARUKU SAYA~

rodhitu billahi rabba wabil islami diina wabi muhammadin nabiyyan warosulaa,..ameen~
assalamualikum wbt,..

alhamdulilllaaaaaaaahhhhhhh,..!!!hehehehe,..ada orang nk tolong promotekan saya punya maruku laaaaaaaa,..hahahahaa,...tapi kannn,..saya cakap tak apaaa,..hahahahaa,..bukan apaaaaa,..takot2 nanti susah plak nak supply maruku nie kat dierrrr,..hahahhaaa,..so, if nak,....akap jer laaaaa yerkk,..heheheheheh,....

herrrrmmmm,..pasal gambar kannn,..hahahahaa,..mak saya cakap kat sayaaaa,..yg wan tuh tak pandaiiii nk masukkan dalam fb or send via mms,..hehehehee,..then terrpaksa lahhhh suh kakak saya yg amikk kannn n then send by e-maill,..herrmmm,..tapi tgk la duluuuuu,..mcm mna kannn,..coz,,, minggu nie balik umahhh,..later on,..boleh la amik sekali maruku towh,...hahahahah,..n capture gambar maruku tuh berduyun2 kankankan,..hehehehe,..

ok lahhhh,..tilll herreeeeeeee jer laaaa,..bubyyyeeeee,...X0X0,..gosssiiipppp,..................teeeettttttttttttt,..!!!!!


No comments:

Post a Comment